Browsing by Author Dagher, Issam


Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
أ إ آ ا ب ت ث ج ح خ د ذ ر ز س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ك ل م ن ه و ي
Showing results 117 to 136 of 197 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Un concile panorthodoxe: pour qui ?Nahas, Georges N.
2020Understanding interactions in multilingual science classrooms through cultural-historical activity theory (CHAT)Salloum, Sara ; BouJaoude , Saouma
2021Understanding Interactions in Multilingual Science Classrooms through Cultural-Historical Activity Theory (CHAT): What Do Contradictions Tell Us?Salloum, Sara ; BouJaoude, Saouma
2020Understanding students' resistance to autonomous learning in an L2 english languageKhairallah, Megan R. ; Fleonova, Olga ; Nicolas, Maureen O'Day 
2012Une approche orthodoxe des concepts d'éthique et de libertéNahas, Georges N.
2008The university experience, a way to meet the other: a lebanese caseNahas, Georges N.
2012Usages et pratiques sur Moodle entre présence et distanceSoufi, Aida 
2017Use of e-portfolio in the training of future educatorsSoufi, Aida 
2019The Use of triadic dialogue in the science classroom: a teacher negotiating conceptual learning with teaching to the testSalloum, Sara ; Bou Jaoude, Saouma
2015Utilisation de la plateforme moodle: analyse des perceptions des étudiantes de l'institut libanais d'éducateursSoufi, Aida 
2016Utilisation de la PréAO dans l'apprentissage de l'oral en classe de français langue secondeSoufi, Aida 
1994Vive les mathématiques (CE1)Nahas, Georges N.
1995Vive les mathématiques (CE2)Nahas, Georges N.
1994Vive les Mathématiques (CP)Nahas, Georges N.
1993Vive les mathématiques (GS)Nahas, Georges N.
1998استشراف الانماء المتوازن : هل من دور للتربية؟نحاس, جورج ن.
2012استقامة الرأي وحال الكنيسة الارثوذكسية : المثال والصورةنحاس, جورج ن.
1995الأبعاد العملانية لدور اللغة في اكتساب الأفاهيمنحاس, جورج ن.
1999الأهميّة التربويّة لاستعمال التقانات المعلوماتيّة في الدول الناميةنحاس, جورج ن.
1997البحث والتعليم العالينحاس, جورج ن.