Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholarhub.balamand.edu.lb/handle/uob/941
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorنحاس, جورج ن.en_US
dc.date.accessioned2020-12-23T08:39:37Z-
dc.date.available2020-12-23T08:39:37Z-
dc.date.issued1996-
dc.identifier.urihttps://scholarhub.balamand.edu.lb/handle/uob/941-
dc.format.extent45 ص.en_US
dc.language.isoaraen_US
dc.publisherUNESCOen_US
dc.titleتأثير النظريات المعرفية الحديثة على بناء مناهج الرياضياتen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conferenceالحلقة الدراسية. الهيئة اللبنانية للعلوم التربوية (الاولى : 1996 : بيروت)en_US
dc.contributor.affiliationDepartment of Educationen_US
dc.description.startpage13en_US
dc.description.endpage58en_US
dc.date.catalogued2019-01-23-
dc.description.statusPublisheden_US
dc.identifier.OlibID189088-
dc.relation.ispartoftextالجديد والممكن في تعليم الرياضيات حالة لبنانen_US
dc.provenance.recordsourceOliben_US
Appears in Collections:Department of Education
Show simple item record

Record view(s)

60
checked on Nov 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.