Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholarhub.balamand.edu.lb/handle/uob/222
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorنحاس, جورج ن.en_US
dc.date.accessioned2020-12-23T08:27:07Z-
dc.date.available2020-12-23T08:27:07Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttps://scholarhub.balamand.edu.lb/handle/uob/222-
dc.format.extent16 ص.en_US
dc.language.isoaraen_US
dc.titleتأثير المقاربة المعرفيّة على محتوى الكتاب المدرسيّ ودوره في العملية التعلميّةen_US
dc.typeBook Chapteren_US
dc.contributor.affiliationDepartment of Educationen_US
dc.description.startpage125en_US
dc.description.endpage142en_US
dc.date.catalogued2018-11-28-
dc.description.statusPublisheden_US
dc.identifier.OlibID187486-
dc.relation.ispartoftextف. أيوب (محرر), الكتاب المدرسي : دوره، مضمونه، جودته. الهيئة اللبنانية للعلوم التربوية.en_US
dc.provenance.recordsourceOliben_US
Appears in Collections:Department of Education
Show simple item record

Record view(s)

49
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.